۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برپایی همایش سردار سلیمانی ویژه دانشجویان خارجی در مازندران

برپایی همایش سردار سلیمانی ویژه دانشجویان خارجی در مازندران

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: اولین همایش سردار سلیمانی ویژه دانشجویان خارجی مقیم استان در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی شامگاه دوشنبه در نشست با مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به برکات حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و آن را محور فعالیت‌های فرهنگی و بصیرت افزایی دانشجویان برشمرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی برکات علمی فراوان در دانشگاه‌ها دارد.

وی افزود: همزمان با شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» اولین همایش دانشجویان خارجی مقیم در استان مازندران را به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهیم کرد و بسیج دانشجویی کارهای اجرایی این همایش را انجام دهد.

این مسؤول ادامه داد: محوریت شهدای گمنام در فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان یکی از کارهای بزرگ، مهم و بابرکتی است که می‌تواند با همت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها تداوم داشته باشد.

سرهنگ سلامی بیان کرد: اردوهای راهیان نور برکات فراوانی برای جوانان دارد و امسال دو برابر سال گذشته اردوی راهیان نور را برگزار خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه بسیج دانشجویی تشکل اصلی دانشگاه‌های مازندران است و مایه خرسندی است که تفکر انقلاب در این مکان حاکم است و با تلاش‌های بسیج دانشجویی دانشجوی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای دشمنان باید تلاش را بر این بگذاریم که دانشجوی بابصیرت و انقلابی تحویل جامعه بدهیم که دلبسته انقلاب و ارزشهای انقلابی و فرهنگ اصیل مردم باشد.

این مسوول بیان کرد: کار در بسیج دانشجویی جهاد و مجاهدت و برکت است و شما در سنگر دفاع از ارزشهای انقلابی حضور دارید و هر چه در این سنگر بیشتر کار کنید اجر مجاهدان فی سبیل الله را خواهید داشت.

کد خبر 5938206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha